رنگ آمیزی نما و سطوح

رنگ آمیزی نما بدون داربست با استفاده از خدمات راپل

شرکت آکام پوشش شهر ارائه دهنده خدمات مختلف راپل و کار در ارتفاع است. یکی از خدمات این شرکت رنگ آمیزی نما و سطوح مختلف می باشد که برای انجام آن از طناب استفاده می شود. در واقع آکام پوشش شهر در زمینه Rope Access و خدمات راپل است که در آن برای دسترسی به ارتفاع به جای داربست از طناب استفاده می شود. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد رنگ آمیزی نما در شرکت آکام پوشش شهر در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم.

خدمات رنگ آمیزی نما و سطوح مختلف در شرکت آکام پوشش شهر به شرح زیر می باشد:

در ادامه مراحل رنگ آمیزی نما با استفاده از خدمات راپل در شرکت آکام پوشش شهر را معرفی می کنیم.

  1. مرحله اول رنگ آمیزی نما، شستن کامل سطح می باشد. برای این منظور از واتر جت استفاده می شود. این مرحله برای ممانعت از پوسته پوسته شدن رنگ و همچنین به منظور افزایش کیفیت رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. گام بعدی، درزگیری و حذف ترک های موجود در سطح می باشد.
  3. مرحله سوم رنگ آمیزی نما و سطوح، آستر زنی است که برای این منظور از پرایمر استفاده می شود. در این مرحله با به کارگیری فناوری نانو، سطوح را ضد آب می نمایند.
  4. و در نهایت رنگ آمیزی سطوح و نما می باشد.                                                           

نوع دیگر رنگ آمیزی، رنگ آمیزی صنعتی با استفاده از روش راپل می باشد. در ادامه بیشتر در اینباره توضیح می دهیم.

در شرکت آکام پوشش شهر به منظور رنگ آمیزی سطوح صنعتی همچون پالایشگاه ها، سکو های نفتی ، تاسیسات صنعتی و از این قبیل سازه ها از رنگ های مخصوص زینک ریچ ، زینک فسفات و غیره استفاده می شود. این رنگ ها تماما مقاوم به اشعه UV هستند.

یکی از تخصص های شرکت کار در ارتفاع آکام پوشش شهر، رنگ کردن نما و سطوح در کشتی ها و ناوهای عظیم است که برای این منظور از خدمات راپل و دستگاه ایرلس استفاده می شود.

به منظور محافظت و نگهداری از دیواره های بیرونی در مخازن،سطح خارجی کشتی ها، دیواره لوله ها و همچنین سازه ها و تاسیسات فلزی در برابر عوامل مختلف خورنده ، دیواره ها را با استفاده از رنگ ، رزین و همچنین مواد عایق ، می پوشانند.

برای رنگ آمیزی سطوح صنعتی باید توجه داشته باشید که سطح باید عاری از هر گونه زنگ زدگی و رسوب باشد.

بستر سازی و پاک کردن سطوح صنعتی به روش های مختلف انجام می شود. در صورتی که سطح مورد نظر کوچک باشد، برای این منظور می توان از روش هایی نظیر سنگ زنی ، سمباده زنی و یا برس زنی استفاده کرد. و برای بستر سازی سطوح بزرگ و تمیز کردن آنها به منظور رنگ آمیزی باید از سندبلاست و یا واتر سندبلاست استفاده کرد. روشی دیگر استفاده از واتر جت می باشد. بستر سازی به دو هدف زیر صورت می گیرد:

  • یکی از اهداف انجام بسترسازی ، پاک کردن و حذف آلودگی، جرم های خارجی و زدودن زنگ از روی سطوح مختلف است.
  • و دیگری به وجود آوردن زبری مورد انتظار در سطح برای چسبندگی بهتر فیلم پوشش.

در سندبلاست از مواد و ذرات گوناگونی مانند ماسه سیلیس، گریت آهن، اکسید آلومینیوم و غیره استفاده می شود. این مواد هستند که در نهایت سطحی مناسب برای رنگ و درجه صافی مورد نظر ایجاد می کنند.

 

 

 

 

 رنگ آمیزی نما,رنگ آمیزی سطوح فلزی,رنگ آمیزی سطوح سیمانی,رنگ آمیزی نمای ساختمان,رنگ آمیزی با طناب,رنگ امیزی,شرکت کار در ارتفاع,رنگ امیزی نما بدون داربست,رنگ امیزی نمای کنیتکس,کار باطناب,دسترسی با طناب جهت رنگ امیزی نمای ساختمان

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :