نورپردازی نمای ساختمان

ارائه خدمات نورپردازی نما در شرکت آکام پوشش شهر

یکی دیگر از خدمات ارئه شده در شرکت کار در ارتفاع آکام پوشش شهر ، خدمات نورپردازی نما با استفاده طناب و بدون داربست است. این شرکت برای نورپردازی از ایده های نوین و مدرن استفاده می کند. به طور کلی نورپردازی نما به دو دسته نورپردازی نمای آپارتمان و نورپردازی نمای ساختمان تقسیم می شود. به منظور زیبا سازی ظاهر و نمای ساختمان ها می توان از نورپردازی استفاده کرد. در واقع نورپردازی روشی برای تزیین نمای خارجی ساختمان ها است. نمای ساختمان تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه افراد دارد از این رو نورپردازی نما امروزه از عوامل موثر در کیفیت ساختمان در نظر گرفته می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ایده های جدید و خلاقانه ای در زمینه نورپردازی نما آشنا کنیم.

همانطور که گفته شد برای زیباتر کردن نمای ساختمان ها می توان از مواد و مصالح زیبا و خاص استفاده کرد اما این مواد و مصالح تنها می توانند زیبایی نمای ساختمان در طول روز را تضمین کنند و در شب قابل مشاهده نیستند. برای زیباسازی نمای ساختمان ها در شب ، از نورپردازی استفاده می شود. نورپردازی نمای ساختمان موجب چشم نوازی نما و جلب توجه عابران می شود. در واقع شما می توانید با نورپردازی نما ، ساختمان خود را به ویژه در شب متمایز نمایید. به عبارت دیگر جایگاه و اهمیت نورپردازی نما در شب نمایان می شود.

شرکت آکام پوشش شهر یکی از برجسته ترین و با تجربه ترین شرکت ها در زمینه نورپردازی نما می باشد. این شرکت با استفاده از خدمات راپل و بدون داربست ، با استفاده از طناب به نصب نور در ارتفاع و نمای ساختمان می پردازد. از جمله خدماتی که آکام پوشش شهر در این زمینه ارائه می دهد، عبارتند از نصب وال واشر و پروژکتور در ارتفاع، خدمات نصب و کارگذاری LED  و  SMD در ارتفاع و غیره.

شرکت آکام پوشش شهر با انجام پروژه های موفق بسیار در زمینه نورپردازی نمای ساختمان توانسته به یکی از برترین ها در این زمینه تبدیل شود. ما با به کارگیری نیروهای کار آزموده و متخصص آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز در زمینه خدمات کار در ارتفاع هستیم. از جمله تخصص های ما ، نورپردازی تمای ساختمان های مختلف اداری ، مسکونی ، تجاری ، بناهای تاریخی، پل ها و غیره است که این کار با توجه به ساختار و معماری سازه صورت می گیرد.

نورپردازی ساختمان و تاثیر آن بر زیبایی معماری و نمای ساختمان

علاقه به زیبایی امری فطری است. زیبایی ساختمان نه تنها در روز بلکه در شب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای خوب دیده شدن ساختمان در شب باید از نورپردازی نما استفاده کرد. نورپردازی و روشنایی نمای ساختمان باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود تا این فرآیند به صورت اصولی صورت بگیرد. در واقع اگر فرآیند نورپردازی نما بر اساس قواعد و اصول طراحی نور انجام نشود نه تنها موجب زیبایی ساختمان نمی شود بلکه چشم بیننده را آزار نیز می دهد. این موضوع امروزه در بسیاری از شهر های بزرگ به چشم می خورد. در واقع بسیاری از افراد نورپردازی را با آلودگی نوری اشتباه می گیرند و برای نورپردازی از تکنیک های آلودگی نوری استفاده می کنند.

نورپردازی یکی از اجزای جدایی ناپذیر از طراحی است. زیرا آنچه که در تمام طول شب موجب جلب توجه افراد می شود، زیبایی نورپردازی است. به عبارت دیگر این نورپردازی ساختمان ها است که حس پویایی و زیبایی را به بیننده القا می کند.

برخی از پروژه های انجام شده نورپردازی به شرح زیر می باشند:

  • پروژه نورپردازی قو الماس خاورمیانه 
  • پروژه نورپردازی نمای برج های دوقلو طهران
  • پروژه نورپردازی پل طبیعت

مزیت های نورپردازی نما

  • افزایش کیفیت نمای ساختمان به کمک نورپردازی صحیح و اصولی نما
  • در برخی از موارد نورپردازی با هدف شاخص کردن برخی از المنت های موجود در فضای بیرونی و همچنین نمای سازه انجام می شود.

اصول نورپردازی صحیح

  • در نورپردازی اصولی و صحیح تاکید بر این است تا از روشن نمودن کل نما خودداری شود. دلیل این امر نیز ایجاد منظره ای نازیبا است که توسط نورهای تند و نامناسب ایجاد می شود. برای نورپردازی صحیح تنها باید برخی از قسمت های ساختمان که دارای عناصر خاص هستند، نورپردازی شوند.
  • برای شروع فرآیند نورپردازی ، نکته دیگری که حائز اهمیت است، فرم و معماری سازه می باشد. نورپرداز باید با توجه به ساختار و شکل سازه به نورپردازی و اعمال المنت های روشنایی در نمای ساختمان بپردازد. پس از درک فرم ساختمان، نوبت به انتخاب نوع نور، رنگ ، میزان و جهت انتشار نور می رسد.
  • نورپردازی نما تا حد زیادی به انتخاب منابع نور صحیح و نصب درست آن بستگی دارد. ترکیب این موارد منجر به ایجاد نورپردازی اصولی می شود.
  • نکته دیگری که در نورپردازی نما باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد هماهنگی بین نوع و رنگ نورها و مصالح به کار رفته در سازه است. با نورپردازی می توان خطوط افقی و عمودی موجود در نما را به خوبی در معرض نمایش قرار داد.

نکته: تمام عوامل اجرایی و پیمانکاران ما در شرکت آکام پوشش شهر کاملا مجهز می باشند و تمام تجهیزات لازم به منظور کار در ارتفاع بدون نیاز به داربست، خدمات کار در ارتفاع با طناب و همچنین خدمات راپل را دارا می باشند. تمام خدمات اجرایی در شرکت آکام پوشش شهر توسط نیرو های مجرب و متخصص زیر نظر جناب آقای مهندس سلیمانی و پیمانکاران اجرایی صورت می گیرد. اساس کار ما در شرکت کار در ارتفاع آکام پوشش شهر، رضایت مندی مشتریان است. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه های مختلف با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :