IRATA بین المللی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 23 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

IRATA 

دسترسی با طناب توسط IRATA بین‌المللی با بیش از 25 سال تجربه به نقطه‌ای رسیده که طیف وسیعی از پروژه‌های ساخت و ساز و عمران را پوشش می‌دهد. موفقیت آن بر اساس دستورالعمل‌های دقیق و سیستم‌های آموزشی بنا نهاده شده که یک رکورد بی‌نظیر را در این زمینه کسب نموده است. از مزیت‌های دسترسی با طناب می توان به مزایای زیست محیطی، کارایی اقتصادی اشاره نمود.

IRATA دارای برنامه آموزشی رسمی و صدور گواهینامه و ساختار درجه‌بندی شده‌ای می‌باشد. همه اعضای آن موظفند که با طراح‌های این مجموعه پیش روند. تکنسین‌های دسترسی با طناب به 3 گروه فنی تقسیم می‌شوند و بسته به سطح ارزیابی آنها در برنامه‌های آموزشی، گواهینامه‌های بین‌المللی برای آنها لحاظ می‌گردد.

 IRATA بین المللی

IRATA بین المللی 

سطوح IRATA:

سطح اول:

تکنسین دسترسی با طناب می‌تواند طیف وسیعی از وظایف را تحت نظارت سطح 3 انجام دهد.

سطح دوم:

تکنسین تجربه دسترسی با طناب را با مهارت‌های سطح 1 و به همراه مهارت‌های دسترسی پیچیده‌تر، تحت نظارت سطح 3 انجام می‌دهد.

سطح سوم:

تکنسین دسترسی به طناب قادر به مسئولیت کامل ایمنی در پروژه‌های کاری می باشد و قادر به نشان دادن مهارت‌ها و دانش مورد نیاز در سطوح 1 و 2 است. با تکنیک‌های مربوط به کار و قوانین آشناست، دارای دانش گسترده با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته می‌باشد. در این سطح مدرک آموزشی، ارزیابی با گواهینامه IRATA صادر می‌گردد.

دسترسی با طناب

دسترسی با طناب

برای گرفتن گواهینامه IRATA شرایط فیزیکی افراد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. از لحاظ جسمی و فیزیکی شخص باید از سلامت کامل برخوردار باشد. در راپل کاری تمام اصول ایمنی و امنیتی باید تحت بررسی قرار گیرد. راپل کاری بدون اصول می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه آورد.

راپل کاری سیستم مدرن و جدیدی است که هزینه و زمان را کاهش می‌دهد و نتیجه بهتری را نیز به ارمغان می‌آورد. مجموعه آکام پوشش شهر دارای گواهینامه IRATA می‌باشد و کادر مجرب مجموعه از دانش و تجربه کافی برخوردار هستند. آکام ارتباطی پایدار با مشتریان خود بنا نهاده و رضایتمندی آنها را جلب نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مجموعه تماس به عمل آورید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :