ترس از ارتفاع –آکروفوبیا

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 9 تير 1398 در ساعت 21 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترس از ارتفاع

بسیاری از افراد از بلندی واهمه دارند و به صورت نا خودآگاه در ارتفاع دچار ترس می‌شوند. ترس از ارتفاع یا آکروفوبیا، ترسی غیرمنطقی می‌باشد، همین ترس باعث بروز وحشت در ارتفاع و سبب سرگیجه می‌گردد.

این مشکل می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد، عوامل وراثتی و یا مشکلات روان شناختی باعث بروز ترس از ارتفاع می‌گردد. در پاره‌ای از مواقع تجربه‌های ناخوشایند به این مشکل دامن می‌زند. 

یکی از ریشه‌های این بیماری به عدم تعادل در ارتفاع برمی‌گردد. ترس از ارتفاع باعث بروز اختلالات فراوانی در زندگی روزمره افراد می‌شود. بی‌توجهی به آن می‌تواند پیامدهای ناگوار فراوانی را در طول زندگی فرد پدید آورد. 

راپل کاری در ارتفاع

راپل کاری در ارتفاع

جالب است بدانید که ترس از ارتفاع قابلیت درمان دارد و افرادی که خواهان درمان هستند خیلی سریع به نتیجه خواهند رسید. شاید در ابتدای راه بهبود به واسطه قرص صورت پذیرد، اما به مرور این معضل به صورت کامل از زندگی شما پاک خواهد شد.

برای اولین گام، اگر در ارتفاع دچار سرگیجه می‌شوید حتما به پزشک مراجعه کنید تا با آزمایش و سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی پیگیری های لازم را انجام دهد. به یاد داشته باشید که ترس از ارتفاع مثل فوبیا در تمام مسائل دیگر است. این گونه ترس‌ها اغلب باعث لرزش، عرق کردن و تپش قلب می‌شود. 

چنانچه با ترس‌های خود مقابله نکنید محدودیت‌های فراوانی را در زندگی برای خود به وجود خواهید آورد. یکی از جذاب‌ترین کارهایی که با مقابله ترس از ارتفاع می‌توان انجام داد، راپل کاری است. راپل کاری در ارتفاع به پشتوانه مقابله با ترس شکل می‌گیرد.

ترس از ارتفاع

ترس از ارتفاع

راپل کاری در ارتفاع را می‌توان با تکنیک و اصول خاصی انجام داد، بالا بردن سطح ایمنی تمامی ترس‌ها را از بین خواهد برد. راپل کار با غلبه بر ترس از ارتفاع و با حفظ ایمنی توانایی انجام کارهای فوق العاده‌ای همچون: رنگ آمیزی نمای ساختمان، تعمیرات نما و .... امکانپذیر می‌سازد.

راپل کار با تمرینات مناسب، تجربه، خواب کافی و رژیم غذایی درست می‌تواند به راحتی وظایفی مانند رنگ آمیزی نمای ساختمان و تعمیرات نما را محقق سازد. تیم حرفه‌ای و مجرب آکام پوشش شهر توانسته با دانش فنی و تخصص بالا به صورت حرفه‌ای راپل کاری را توسعه و گسترش دهد. آکام بهترین خدمات را در کمترین زمان میسر می‌سازد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های مندرج در سایت تماس به عمل آورید. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :