تعمیر نما با متریال‌های مختلف به چه شکل است؟

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 2 تير 1398 در ساعت 0 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تعمیر نما با متریال‌های متنوع

مهم‌ترین نکته‌ای که وجود دارد، این است که تمام ساختمان‌ها با هر متریالی قابلیت تعمیر دارند، اما هر کدام بر اساس سیستم مختص به خود تعمیر می‌شوند. ممکن است همیشه روش مشابه جواب ندهد، در نتیجه بهتره قبل از تعمیرات نما، یک مشاور به صورت کامل نمای ساختمان را بررسی و ارزیابی نماید.

رطوبت می‌تواند در ساختمان نفوذ کند و باعث تخریب آن گردد و یا اینکه ساختمان به صورت سیستماتیک صدمه ببیند. روش تعمیر و نگه‌داری در ساختمان باید متناسب با نوع آسیب اعمال گردد. تعمیرات نما باید به گونه‌ای دقیق انجام شود که بتواند عملکرد خوبی را انعکاس دهد.

 تعمیر و نگه داری نمای ساختمان

تعمیر و نگه داری نمای ساختمان 

تعمیرات نما به سه صورت انجام می‌پذیرد.

  • بازرس عمومی و در صورت بروز هر‌گونه مشکل، شناسایی صورت گیرد و رفع شود.
  • وظایف تعمیر و نگه‌داری به شکل منظم و به شکل برنامه‌ریزی شده صورت پذیرد.
  • با اجرای تعمیرات خاص با بازرسی کامل و تعمیرات مناسب می‌توانید به طول عمر نمای ساختمان نیز کمک کنید.

بازرسی نما ساختمان:

بازرسی‌های دوره‌ای سلامت نما ساختمان را کنترل می‌کند و مشخص می‌شود که آیا نیاز به تعمیرات نما وجود دارد یا خیر؟ بعضی بازرسی‌ها به صورت دوساله انجام می‌پذیرد و برخی دیگر به صورت فصلی انجام می‌شود. شرایط آب و هوایی تاثیر مستقیم روی نمای ساختمان دارد و عدم رسیدگی به آن می‌تواند آسیب جدی به ساختمان تحمیل نماید.

ترک‌هایی که روی نمای ساختمان ایجاد می‌شود در صورت عدم رسیدگی گسترش می‌یابد و می‌تواند آسیب‌های جدی‌تری به نمای ساختمان وارد نماید. در ابتدا می‌توان صدمه را با زمان و هزینه کمتر از بین برد اما با گذشت زمان فشار بیشتری بر نمای ساختمان تحمیل می‌گردد.

تعمیرات نمای ساختمان

تعمیرات نمای ساختمان

ترک‌ها و شکست‌هایی که بر نمای ساختمان ایجاد می‌شود می‌تواند ظاهری زشت و کثیف را انعکاس دهد. در صورتیکه تعمیرات نما علاوه بر دوام، زیبایی را منعکس می‌کند و دید افراد را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

مجموعه آکام پوشش شهر با بیش از یک دهه تجربه توانسته ارتباط پایدار با مشتریان خود داشته باشد و خدماتی همچون: راپل کاری– تعمیرات نما– رنگ آمیزی نمای ساختمان را بهترین شکل انجام دهد. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب مجموعه تماس حاصل نمائید.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :