راپل کاری در نمای ساختمان

10 / 10
از 5 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 تير 1398 در ساعت 23 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

راپل کاری در نما

در معماری، نمای ساختمان اغلب جزء مهم‌ترین جنبه طراحی به شمار می‌رود. از دیدگاه مهندسان، نما نقش موثری در بهره‌وری و تولید انرژی دارد. این اصل در تمامی اعصار و روش‌ها موجود بوده و امروز به وضوح می‌توان تاثیرات نمای ساختمان را در آثار باستانی هم مشاهده نمود. 

شیوه کلاسیک هنوز در معماری معاصر عرضه می‌گردد. دیوارهای بتنی بدون داشتن نمای زیبا، جذابیت خود را از دست می‌دهد. طراحی نمای ساختمان علاوه بر زیبایی باعث بالا بردن سطح ایمنی و امنیت ساختمان می‌شود و می‌تواند تاثیر مثبتی روی طول عمر ساختمان داشته باشد.

راپل کاری در ارتفاع

راپل کاری در نمای ساختمان  

آیا نمای ساختمان اثربخشی بالایی دارد؟

بله یک ساختمان بزرگ زمانی به زیبایی و تکامل می‌رسد که نما و ورودی آن مناسب و شیک طراحی شده باشد. طراحی نمای ساختمان جزء فرهنگ و معرف آن محسوب می‌شود. سنگ‌های مختلفی از جمله: مرمر،گرانیت و ... به همراه مصالح دیگر در ساختار نما به کار می‌روند. 

یکی از روش‌های مهم و کاربردی در زیبایی نمای ساختمان با استفاده از راپل کاری محقق می‌گردد. این روش باعث توسعه و سرعت بخشیدن فرآیند ساخت می‌شود. راپل کاری گزینه مناسب و ایده آل برای کم‌کردن هزینه‌ها به شمار می‌رود. 

راپل کاری

راپل کاری  در آکام پوشش

در پیاده‌سازی طراحی نمای ساختمان بعد از بررسی و ارزیابی باید دقت روی ساختار و مصالح داشته باشید. استفاده از مواد مرغوب علاوه بر کاهش احتمال خطر، ماندگاری ساختمان را نیز توسعه می‌بخشد. 

مهندسین آکام پوشش شهر علاوه بر راپل کاری در ارتفاع امکان پیاده‌سازی یک نمای ساختمانی زیبا را نیز فراهم می‌آورند. تمامی پروژه‌های آکام به واسطه تیم خبره تجزیه و تحلیل می‌شود تا بدون ایراد و خسارات در نهایت جذابیت بصری ساخته و پرداخته شود. کارشناسان آکام پوشش شهر جوابگوی تمامی سئوالات و خواسته‌های شما هستند. جهت برقرار ارتباط با کارشناسان تخصصی آکام پوشش شهر با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :