شست و شوی شیشه های ساختمان

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 29 ارديبهشت 1398 در ساعت 21 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 شست و شوی شیشه ساختمان

تمیز‌کردن شیشه‌ها یک فعالیت ضروری و مهم می‌باشد، شیشه باعث ورود نور به داخل ساختمان می‌شود و می‌‌‌توانند نقش موثری در روحیه و سلامت افراد داشته باشد. پاکسازی شیشه‌های ساختمان به واسطه دسترسی با طناب در ساختمان‌های مرتفع شکل می‌گیرد.

تمامی آلودگی‌هایی که در نمای ساختمان به وجود می‌آید، نیازمند پاکسازی است، دسترسی با طناب روشی مناسب برای تمیز‌کردن می‌باشد این عملکرد به واسطه متخصصان مجرب صورت می‌پذیرد. تکنسین‌های ماهر در زمان محدود به نماشویی ساختمان می‌پردازند.

شیشه‌های یکی از مهم‌ترین بخش‌های نما می باشد که کثیفی روی آن می‌تواند ظاهر زشتی برای ساختمان به وجود آورد. تجهیزات پاکسازی ساختمان محدود و نسبتا به صرفه می‌باشد. مواد شوینده مرغوب برای راپل‌کار این موقعیت را فراهم می‌آورد که کار را به صورت درست‌تری انجام دهد.

 شست و شوی شیشه ساختمان

شست و شوی شیشه های ساختمان

شست و شوی شیشه ساختمان باید با ابزارهای نرم و استاندارد صورت پذیرد، وسایل زبر و خشن سلامت شیشه ها را به خطر می‌اندازد. راپل‌کار شست و شوی شیشه‌های ساختمان را از یک طرف شروع می‌کند و نوار باریک شیشه را از بالا به پایین تمیز می‌نماید.

پس از اتمام نظافت عمودی همین اتفاق به صورت افقی رخ می‌دهد. تیغه شیشه شور را پیوسته و آهسته حرکت می‌دهند و تمرکز روی پاکسازی به صورت کامل شکل می‌گیرد، وقتی این عمل چندین بار تکرار شود، هیچ‌‌گونه خیسی روی شیشه‌ها مشاهده نمی‌شود.

در صورت حساسیت بیشتر می‌توان از پارچه‌های نخی نرم هم استفاده کرد و شیشه‌های خشک نمود، قبل از این فرآیند پاکسازی، سلامت تیغه باید کنترل شود. نکات مهمی که در شست و شوی شیشه نمای ساختمان باید در نظر گرفت.

1- رنگ‌ها، برچسب‌ها و چیزهای مخرب روی سطح شیشه از بین برود.
2- جرم‌زدایی به صورت کامل روی شیشه ها رخ دهد.

 

دسترسی با طناب

جرم‌زدایی شیشه های ساختمان

شفافیت و نظافت شیشه زیبایی ساختمان را به چندین برابر توسعه می‌بخشد. جالب است بدانید فرآیند شست و شوی نمای ساختمان بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد و از نظر مصرف انرژی و زمان تقریبا نصف روش های دیگر می‌باشد.

این موارد مربوط به شست و شوی شیشه های نمای ساختمان به صورت سنتی می‌باشد، امروزه راهکارهای نوین دیگری نیز وجود دارد که در مقالات بعدی به توضیح آنها خواهیم پرداخت. یکی از خدمات مهم آکام پوشش شهر شست و شوی نمای ساختمان می‌باشد، جهت مشاوره رایگان می‌توانید با مشاورین مجرب ما تماس به عمل آورید. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :