خدمات تعمیر و نگه داری نمای ساختمان

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 21 ارديبهشت 1398 در ساعت 23 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تعمیر و نگه داری نمای ساختمان

با گذشت زمان و سپری شدن سال ها به واسطه اثرات محیطی و تغییرات آب و هوا صدمه های فراوانی به نمای  ساختمان وارد می شود. این آسیب ها می تواند هزینه های زیادی را به مالک تحمیل نماید. اکثریت قریب به اتفاق ساختمان ها به مرور زمان درگیر این مشکل می شوند.

این اَمر نه تنها مسائل ایمنی بلکه زیبایی نمای ساختمان را نیز دچار مشکل می کند. آکام پوشش شهر در طیف گسترده ای، خدمات تعمیر و نگه داری نمای ساختمان را ارائه می دهد، که این خدمات شامل: نماشویی، راپل کاری، دسترسی با طناب و ... می باشد.

 تعمیر و نگه داری نمای ساختمان

تعمیر و نگه داری نمای ساختمان

این عملکرد نوآورانه به ما اجازه می دهد تا سریعا کارهای اصلاحی برای ساختمان و سازه را انجام دهیم و از بهترین و مقرون به صرفه ترین شیوه ها بهره گیریم. امروزه به کارگیری سیستم های انعطاف پذیری همچون دسترسی با طناب گزینه ای ایده آل و کاربردی برای تعمیر و نگه داری نمای ساختمان محسوب می شود.

تمامی کشورهای پیشرفته جهان عملیات تعمیر و نگه داری خود را به واسطه دسترسی با طناب محقق می سازند، این متد مناسب ترین گزینه برای تعمیرات فوری و کارهای ایمنی به شمار می رود. برای ترمیم نمای ساختمان راه حل های فراوانی وجود دارد.

 نماشویی

نماشویی

خدمات تعمیر و نگه داری نمای ساختمان

این راهکارها علاوه بر رعایت حفظ محیط زیست، شرایط اقتصادی و کیفیت کار را نیز مورد ارزیابی قرار می دهند. مجموعه آکام پوشش شهر با تجربه ای ارزشمند می تواند در ارائه خدماتی همچون:

1-   تعمیر و نگه داری نمای ساختمان

2-   بارزسی و نظارت نمای ساختمان

3-   تعمیرات و جایگزینی سازه

4-   تعمیرات و بازرسی آجر

5-   شست و شوی نما

6-    تعمیر شیشه های ساختمان

7-   شست و شوی شیشه های ساختمان

8-   اطلاح مصالح ساختمان

9-   نماشویی

یاور شما باشد. در یک محیط سالم و زیبا زندگی لذت بخش می شود، مجموعه آکام با کادر متخصص و مجرب خود آرامش و پاکیزگی را برای شما مهیا می سازد. جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس به عمل آورید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :