استفاده از دستگاه واترجت در نماشویی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 24 ارديبهشت 1398 در ساعت 0 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاه واترجت در نماشویی

تمیزی نمای ساختمان امری بسیار مهم می باشد. ساختمان ها براساس شرایط مختلفی همچون: برف، باران، باد و ... دچار کثیفی و فرسودگی می شوند، بنابراین تمیزکردن نمای کلی ساختمان می تواند یک کار بسیار پیچیده و بزرگ باشد.

عملکرد شست و شوی نما نیازمند تجربه، دانش و تجهیزات تخصصی می باشد، با برنامه ریزی دقیق و دستگاه مناسب می توانید شست و شو را به صورت ایمن انجام دهید. پیرو روش های مطمئن و استفاده از دستگاه های پیشرفته می تواند باعث تسهیل کار گردد.

تمیز کردن نمای ساختمان با واترجت


واترجت ها جزء تجهیزات صنعتی محسوب می شوند و توانایی شست و شوی نما را به بهترین شکل دارند. همانطور که میدانید واترجت ها به دسته بندی های متنوعی تقسیم می شوند و برحسب این دسته بندی ها کاربرد های متفاوتی نیز دارند.

 استفاده از واترجت

استفاده از واترجت

موتور تعبیه شده در واترجت امکان فعالیت را تسهیل می کند، این دستگاه علاوه بر فشار بالا، دمای متعادلی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای شست و شوی نما، جرم گیری و درخشان کردن نمای ساختمان باشد. یکی از کاربردهای فراوان این دستگاه درخشندگی نمای ساختمان است.

برای شست و شوی نما به وسیله واترجت روش های مختلفی همچون:
1- آب سرد
2- آب گرم
3- برق
4- بنزین
وجود دارد. هرکدام از این روش ها علاوه بر پاک کردن سطح آلودگی، امکان از بین بردن لکه و چربی روی سطح را نیز دارند. البته شست و شوی نما را می توان با مواد متفاوتی مانند مواد اسیدی، مواد نانو و ... نیز انجام داد.

نماشویی به واسطه واترجت به صورت تک فاز و یا سه فاز صورت می پذیرد. البته سه فاز از قدرت بیشتری نسبت به تک فاز برخوردار است و روی همین اصل امکان نطافت بهتری وجود دارد. مزیت به کارگیری از دستگاه واترجت افزایش دقت و سرعت بالای شست و شو می باشد.

 

نماشویی

نماشویی


این دستگاه در کمترین زمان، بیشترین بازدهی را برای مخاطب فراهم می سازد، خوب به طبع این روش میزان هزینه ها را نیز کاهش می دهد. دستگاه واترجت هیچ گونه آلودگی تولید نمی کند و از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار است. واترجت برای اکثریت ساختمان ها کاربرد دارد.

 

به واسطه واترجت جرم های به وجود آمده در سطح نما به راحتی پاک می شود، این دستگاه انعطاف پذیری بالایی دارد. مجموعه آکام پوشش شهر با تیم مجرب خود و با بیش از یک دهه تجربه توانسته بهترین خدمات را در راستای شست و شوی نما ارائه دهد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس به عمل آورید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :