دسترسی با طناب چیست؟

10 / 10
از 2 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 در ساعت 1 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دسترسی با طناب 

تمام تجهیزات سنگین و حجیم در روش دسترسی با طناب امکان جا به جایی دارد، یکی از مهم ترین ویژگی های این روش نگه داری و تعمیر ساختمان و نماشویی آن می باشد. تمامی تکنسین های دسترسی با طناب دوره های مختلف را آموزش می بینند و با قوانین IRATیا همان International Association of Access Rope Access Trade آشنا هستند.

تکنسین ها با استفاده از دو طناب جداگانه که دارای نقاط لنگر اندکی می باشد، در حالت تعلیق قرار می گیرند. تمام ابزار مورد نیاز بر روی تسمه یا طناب متصل به تکنسین است. همیشه حداقل دو تکنسین در یک منطقه وجود دارد که در صورت نیاز می توانند به یکدیگر دسترسی پیدا کنند. آنها روی طناب می توانند به بالا و پایین یا در ارتفاع های مختلف حرکت داشته باشند. بدون شک این روش یکی از اَمن ترین سیستم های نماشویی به حساب می آید.

 راپل کاری

راپل کاری

چگونه دسترسی با طناب به تعمیر و نگهداری ساختمان کمک می کند؟

تکنسین ها اجازه دسترسی به تمام نقاط ساختمان را دارند و در هر گوشه و چرخه یک ساختمان می توانند کارهای از قبیل تعمیر، شست و شوی نما، آجرکاری و ... را انجام دهند. در واقع راپل کاری از تمام روش های گذشته کاربردی تر و کاراتر می باشد و نکته مهم این روش هزینه پایین و مناسب آن است. شما در علاوه بر امنیت در هزینه و زمان خود نیز صرفه جویی می کنید.

چرا داربست گزینه ای قابل قبول نیست؟

اکثریت بودجه نگهداری ساختمان صرف هزینه های داربست می شود و حفظ و نگه داری داربست علاوه بر هزینه، نیازمند نگه داری و مراقب بالایی است. داربست ها فضای زیادی اِشغال می کنند و در برابر شرایط جوی و محیطی به آنها آسیب وارد می شود. از همه مهم تر اینکه داربست علاوه بر هزینه بالا، زمان زیادی را نیز به خود اختصاص می دهد.

 دسترسی با طناب

دسترسی با طناب

چرا دسترسی با طناب باید مورد توجه قرار گیرد؟

دسترسی با طناب می تواند ساده ترین راه برای تعمیر و نگهداری ساختمان باشد. به جای اینکه ماهها زمان خود را برای نصب تجهیزات و انجام کار صرف نمایید، راپل کاری این امر را سریع تر انجام می دهد و با دقت بالا خواستگاه شما را محقق می سازد. دسترسی با طناب شاید خطرناک به نظر آید، اما بکارگیری از یک تیم حرفه ای و مجرب مانندآکام پوشش شهر با کادر متخصص این امر را هموار می سازد. شما می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس به عمل آورید و از کلیه خدمات ما بهره مند شوید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :