آموزش راپل کاری

10 / 10
از 2 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 خرداد 1398 در ساعت 23 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آموزش و یادگیری راپل کاری

چنانچه علاقه‌مند به صعود و خواهان هیجان هستید دسترسی با طناب می‌تواند خواستگاه شما را محقق سازد. اما این فرآیند همانند بسیاری از کارهای تخصصی نیازمند دانش و تجربه کافی می‌باشد. تکنسین‌های دسترسی با طناب کسانی هستند که ایمنی و امنیت کار را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

دریافت گواهینامه

برای راپل کاری باید چندین آزمایش را انجام دهید. باید مهارت‌ها و توانایی جسمی شما مورد بررسی قرار گیرد. این فرآیند به همراه مربی متبحر امکانپذیر می‌گردد. برای آماده‌سازی، باید تمرینات فراوانی را انجام دهید و با اصول و تکنیک های دسترسی با طناب آشنا شوید. تناسب اندام شما در این آموزش‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد و قدرت بدنی بالا امکان موفقیت را در راپل کار چندین برابر توسعه می‌بخشد. 

 دسترسی با طناب

دسترسی با طناب در آکام پوشش شهر 

آموزش

آموزش‌های رسمی مطابق با استاندارهای در نظر گرفته شده از انجمن‌های بین المللی باید صورت پذیرد. در پاره‌ای از مواقع اکثریت معلمان با معیارهای خاص خود عمل می‌کنند، مهم رسیدن به هدف و ایمنی کار می‌باشد.
آموزش‌های دسترسی با طناب ساعت ها زمان می‌برد و این آموزش‌ها نیازمند شرایط ذیل می‌باشد:

  • سن و شرایط فیزیکی
  •  آشنایی با طناب و صعود
  • دانش در رابطه با طناب و کارکردن با آن در ارتفاع

ارزیابی

در انجام عملیات دسترسی با طناب همیشه باید تمامی جوانب امر بررسی و تحلیل شود، ارزیابی فضا به صورت کامل مورز تحلیل قرار می‌گیرد. تا احتمال هرگونه خطر از بین برود و افراد بتوانند با امنیت و ایمنی بالا به کار خود بپردازند.

راپل کاری

راپل کاری 

 

دسترسی با طناب چقدر می‌تواند امن باشد؟

امروزه دسترسی با طناب در عرصه های مختلف اعم از نماشویی، شست و شوی نما، تعمیرات نما، رنگ آمیزی نما و .... کاربرد دارد و این فرآیند بسیار مقرون به صرفه تر از موارد دیگر به شمار می‌رود و انجام عملیات با این ترفند در کنترل انرژی و زمان اهمیت ویژه‌ای دارد.
مجموعه آکام پوشش شهر توانسته با کادر متخصص و حرفه ای خود خواسته مخاطبان را در اندک زمان مقدر سازد و رضایت مشتریان را جلب نماید. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره های مندرج در سایت تماس به عمل آورید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :