مراحل رنگ آمیزی نمای ساختمان

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 24 خرداد 1398 در ساعت 20 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مراحل رنگ آمیزی نما

بعد از سپری شدن سال‌ها نمای ساختمان‌ها دچار پیری و فرسودگی می‌شود. شرایط جوی و محیطی تاثیرات مخربی روی نما به وجود می‌آورد. نمای ساختمان به منزله صورت آن محسوب می‌گردد. پس باید قبل از فرسودگی مراقب سلامت آن باشید.

زیبایی نمای ساختمان در روحیه و انگیزه افراد نقش موثری دارد. یکی از ابزارهای تعمیرات نما، رنگ آمیزی نمای ساختمان می‌باشد. قبل از رنگ آمیزی نمای ساختمان باید شست و شوی نمای را انجام داد. این فرآیند تمامی آلودگی و چربی را از سطح ساختمان پاکسازی می‌کند. 

رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان در آکام پوشش شهر

بعد از شست و شوی نما باید درزها و ترک‌های روی نما را پر کنید و بعد به رنگ آمیزی نمای ساختمان بپردازید. در این کار باید از رنگ‌های ضد آب بر پایه اکریلیک استفاده کرد. رنگ آمیزی نمای ساختمان بر روی تمامی ساختمان‌ها با هر نمایی امکانپذیر است. 

رنگ آمیزی نمای ساختمان از سرعت و دقت بالایی برخودار است. حال ممکن است این سوال پیش آید، چرا باید از رنگ اکریلیک استفاده کرد؟

چون این رنگ از استحکام و مقاومت بالایی برخودار است و در برابر شرایط جوی ماندگاری و انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می‌دهد. در انتخاب رنگ دقت زیادی به خرج دهید، چرا که رنگ ارتباط مستقیم با جنبه‌های بصری و زیبایی شناسی نمای ساختمان دارد و می‌تواند از نظر بعد روانی تاثیر بسزایی در روحیه ساکنین ایجاد کند.

تعمیر و نگه داری نمای ساختمان

راپل کاری

اگر از رنگ‌های با کیفیت در رنگ آمیزی نمای ساختمان استفاده کنید حدودا 15 سال یا شاید بیشتر نمای ساختمان شما نیاز به رنگ آمیزی نداشته باشد. تعمیرات نما نقش موثری در زیبایی و امنیت هر ساختمان به وجود می‌آورد. در رنگ آمیزی ضخامت مشخصی را مدنظر گیرید که بتوانید کل نما را پوشش دهید.

امروزه دیگر نیازی نیست که نگران زمان برای رنگ آمیزی باشید به واسطه راپل کاری این امر در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود. راپل کاری از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار است و علاوه بر سرعت از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می‌باشد به نوعی شما در مدت زمان محدود به خواسته خود دست می‌یابید.

مجموعه آکام پوشش شهر با کادری مجرب در راستای راپل کاری، رنگ آمیزی نمای ساختمان، شست و شوی نما، تعمیرات نما خدمات فراوانی ارائه داده است. شما می‌توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :