واتر سند بلاست

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 2 خرداد 1398 در ساعت 2 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

واتر سند بلاست

سند بلاست یک تکنیک پیشرفته به شمار می‌رود و به دلیل بهینه‌سازی مصرف آب توانسته رشد و کاربرد وسیعی را در صنعت به خود اختصاص دهد، کشش سطحی هر ذره توسط آب باعث افزایش وزن و افزایش قدرت می‌گردد. دقیقا همانند یک گلوله عمل می‌کند و باعث می‌شود که آب در تمامی لبه ها نفوذ کند و شست و شوی را به بهترین شکل محقق نمی‌سازد.

در واقع این روش مخزن سند بلاست ترکیبی از آب و ساینده می‌باشد که باعث شست و شوی ساختمان در زمان محدود بوده و جرم‌زدایی در سطح نما را نیز پدید می‌آورد. البته سند بلاست کاربردهای متنوع دیگری نیز دارد.

استفاده از این دستگاه باعث عمر طولانی نما می‌شود و هیچ‌گونه آسیبی در هنگام نماشویی به ساختمان وارد نمی‌گردد. ترکیب آب و ساینده باعث افزایش رطوبت می‌شود و به چرخه فعالیت سرعت می‌بخشد. در هنگام نماشویی با سند بلاست می‌توان در سریع ترین زمان گرد و غبار و جرم‌زدایی روی سطح نما را پاکسازی نمود.

سند بلاست

سند بلاست 

 

این وسیله با فشرده‌سازی هوا فعالیت می‌کند و به جرات می‌توان گفت سند بلاست وسیله کاربردی و تخصصی است و توانایی از بین بردم بیش از 90 درصد میزان آلودگی و جرم زدایی را در سطح ایفا می‌کند. این دستگاه برای شست و شوی نما اکثریت ساختمان ها کاربرد دارد. 

همانطور که گفته شد سندبلاست هیچ گونه آسیبی به ساختمان وارد نمی‌کند. امروزه بیشتر در شست و شوی نمای ساختمان از سند بلاست بهره می‌گیرند. به واسطه این دستگاه می توانید چربی زدایی را نیز انجام دهید. هر میزان سرعت دستگاه افزایش یابد می‌تواند تاثیر مستقیم و مثبتی روی عملکرد کار به وجود می‌آورد. 

در شست و شوی نما به واسطه سند بلاست شاهد کیفیت بهتر و نظافت دقیق‌تری هستیم و کارکرد این دستگاه متشکل می‌شود از:

- جرم‌زدایی

- نماشویی

- پاکسازی آلودگی

- شست و شوی شیشه‌های ساختمان

 

سند بلاست در آکام پوشش شهر

سند بلاست در آکام پوشش شهر

 

راپل کاری به واسطه سند بلاست می‌تواند سرعت نماشویی را چندین برابر افزایش دهد و مهم‌ترین رکن در این تکنیک صرفه جویی در زمان و انرژی می‌باشد. با استفاده بهینه از آب می‌توان به نتیجه اثربخشی دست یافت. 

همانطور که در مقالات قبلی در رابطه با راپل کاری اشاره نمودیم، این تکنیک از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و ترکیب آن با سند بلاست می‌تواند هزینه های شما را تا حد چشمگیری کاهش دهد. نحوه کار با سند بلاست همانند راپل کاری نیازمند تجربه و دانش کافی می‌باشد. کیت به کار رفته در دستگاه باعث انتقال آّب می‌شود.

این انتقال مانع از صدمه به سطح و پاکسازی سریع می‌گردد. مجموعه آکام پوشش شهر به واسطه کادری مجرب و متخصص در زمینه راپل کاری، نماشویی و ... توانسته رضایت مخاطبان فراوانی را به دست آورد. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاعات و یا مشاوره رایگان با شماره های مندرج در سایت تماس به عمل آورید. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :